بدترین روز زندگی

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

دوم دبستان که بودم یه روز یه موضوع انشا بهمون دادن به اسم بهترین و بدترین روز زندگیتان را بنویسید .

اونروز نوشتم بدترین روز زندگی من وقتی بود که تو فلان فروشگاه گم شدم و کلی گریه کردم !

بهترین روز زنگیم هم روز تولدم بود که کلی از همه کادو گرفتم !

اول راهنمایی که بودم دوباره همچین موضوعی بهمون دادن

اونروز نوشتم بدترین روز زندگی من وقتیه که پشت در بمونم و کلید نداشته باشم برم تو و تا سه ساعت بایستم که یکی بیاد از در برام بره بالا !

بهترین روز زندگیم هم وقتیه که نمره ی خوب بگیرم !!!

دوم راهنمایی که بودم نوشتم

بهترین روز زندگیم وقتی بود که فهمیدم دوستم داره !!

بدترینش وقتی بود که فهمیدم دوستش دارم !!!

امسال نوشتم

بدترین روز روز جداییه

بهترین روز روز وصل !!!

موندم با این روند پیشرفت چن سال دیگه چی میخوام بنویسم!!

پ . ن: خیلی وقته هر مشکلی پیش میاد که شدید ناراحتم میکنه با خودم فکر می کنم آیا اونقدر ارزش داره که بشه بدترین روز زندگیم یا الکی بزرگش کردم ؟


بچه ایم.

همان قدر که عاشقانه های بچگانه مان را قاب میکنیم

به دیوار های مجازی میزنیم

و نمیدانیم همین پاره عکس هایی که کشیده ایم اینجا

روزی شکنجه گاهمان میشوند


نگین خانوم ، رمز این مطلب شماره موبایلته ، بزن برو تو

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк